Douven Project management werkt actief samen met onze partner UNICEN om ook voor middelgrote en kleine bedrijven een betaalbare telefonische infractructuur te bieden die flexibel, multifunctioneel en kostenbesparend is. Wat betekent dat?


Eerst even een korte uitleg.  We gebruiken een slimme integratie van uw computertoepassingen, telefonie, internet en draadloze verbindingen om grote meerwaarde voor u en uw bedrijf mogelijk te maken. Het gaat hier om VoIP ofwel internet telefonie.  We hebben eigen servers voorzien van standaard telefonie software voor centrales en deze vervolmaakt met eigen ontwikkelde functionele programmatuur. Ze staan in een datacenter (zie foto).  Deze servercentrales zijn via meerdere redundante verbindingen verbonden met de Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX), verschillende transit-partijen en directe verbindingen naar de belangrijkste Nederlandse Providers. Verder hebben de servers noodstroomvoorzieningen en zijn ze ondergebracht in een goed beveiligd datacenter. Onze VoIP verbindingen zijn daarom ultiem snel en van optimale kwaliteit.


Zodra u gaat bellen, zullen onze centrales voor u verbinding maken en uitbellen via telefoon providers van uw keuze.  Daardoor ben u bij het uitbellen gegarandeerd van de laagst mogelijke telefoonkosten. Wij kunnen u over verstandige keuzes van  providers adviseren. Onze service maakt het daardoor echter mogelijk om u een zeer flexibele, multifunctionele en kostenbesparende infrastructuur te bieden voor al uw telefonie.  Onze vergaande integratie van VoIP technologie gaat veel verder dan u nu misschien al gewend bent van uw eigen mobiel.  Enkele voorbeelden:


  • Inbellers op uw centrale bedrijfsnummer horen een kort welkom en worden vervolgens gericht maar volledig transparant doorverbonden naar toestellen op verschillende locaties waar dan ook of naar willekeurige mobiele nummers van uw medewerkers. Alle gesprekken worden dynamisch gerouteerd zoals u wilt.  Tegelijkertijd kunnen allerlei gegevens over uw gesprekken worden geregistreerd en gerapporteerd. U en uw medewerkers zijn altijd bereikbaar waar u of zij dan ook zijn, nationaal of internationaal.
     
  • De centrales bieden conferentie faciliteiten waardoor u, uw medewerkers en uw klanten vanuit verschillende locaties via mobiel of telefoontoestellen met elkaar kunnen vergaderen. Gesprekskosten zijn vanwege de VoIP technologie nihil.
     
  • Customer Relation Management programma's op uw server op kantoor kunnen gekoppeld worden waardoor u nog voor het opnemen van de telefoon al uw klantgegevens op scherm ziet verschijnen. Als u een laptop heeft met een internet verbinding maakt het zelfs niet meer uit waar ter wereld u op dat moment ook bent!
     
  • Als u een internetverbinding heeft kunt u vanuit elke plaats ter wereld met een laptop en telefoon bellen tegen lokaal Nederlands tarief. U belt en werkt dan namelijk volledig virtueel vanuit Nederland.
     
  • Zie de terugbel telefoon faciliteit die actief is en vermeldt staat op de welkomst pagina in deze website. Uw nummer wordt doorgegeven aan de centrale die dan u belt en vervolgens ervoor zorgt dat ook een medewerker u te woord staat. U mag deze telefonie integratie uitproberen door uw eigen telefoonnummer of een onbestaand nummer van 3 cijfers in te geven. U kunt dan zien wat er gebeurt en welke procedures geactiveerd worden.
     

De mogelijkheden zijn legio, flexibel, makkelijk en bovendien snel en betaalbaar voor u te realiseren.


Graag bieden wij u een gesprek aan om te bespreken hoe wij door de inzet van integrale VoIP telefonie uw bedrijfsprocessen snel en betaalbaar kunnen vereenvoudigen, versnellen en optimaliseren. We zien uw interesse graag tegemoet.